Pytania i odpowiedzi

Czy możliwe jest dokonywanie zakupów drogą telefoniczną?

Jak najbardziej, każdy klient może złożyć zamówienie poprzez nasz sklep online, drogą meilową lub telefoniczną - wystarczy skontaktować się z nami pod nr. tel. 884 868 980 lub przesłać nam wiadomość.

 

Czy wszystkie produkty widoczne w sklepie są dostępne?

Dostępność każdego produktu można ustalić po odczytaniu komunikatu pod nazwą produktu:

dostępnyprodukt dostępny od ręki
na zamówienieprodukt dostępny na zamówienie (termin realizacji zamówienia zależy od dostępności produktu u producenta)
sprawdź dostępnośćoznaczenie produktu, o dostępność którego należy zapytać obsługę sklepu
brak na stanieprodukt chwilowo lub trwale niedostępny (lub dostępny na zamówienie, w przypadku tego oznaczenia rekomendujemy kontakt z obsługą sklepu)

 

Komunikat o dostępności zmienia się wraz z wyborem pożądanego koloru, rozmiaru lub szerokości produktu.

 

Jaki jest czas wysyłki zamówionych produktów?

Produkty, które oznaczone są symbolem dostępny wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych (czas wysyłki zależy przede wszystkim od zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym, przesyłki pobraniowe wysyłane są niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia drogą telefoniczną lub meilową).

W przypadku produktów oznaczonych symbolem na zamówienie lub brak na stanie czas wysyłki wydłuża się do 3-7 dni roboczych. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia oraz sprowadzenia produktu jest jego dostępność u producenta.

 

Na jaki numer konta mam przelać środki za zamówienie?

Wszelkie informacje zawierające szczegóły zamówienia zostają automatycznie przesłane pod podany adres e-mail (w tym numer rachunku bankowego, na który należy przelać sumę zamówienia).

 

Nie otrzymałem żadnego powiadomienia ze sklepu

Jeżeli po złożeniu zamówienia nie otrzymali Państwo żadnych powiadomień na e-mail, to prawdopodobnie podany został nieprawidłowy adres poczty elektronicznej (np. popełniono literówkę). Jeżeli jednak e-mail jest prawidłowy to prosimy o przejrzenie folderu SPAM.

 

Chciałbym zwrócić zamówiony produkt, czy jest to możliwe?

Każdy klient naszego sklepu ma prawo do rezygnacji z zakupionych produktów bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Więcej informacji o zwrotach mogą Państwo uzyskać na tej stronie.

 

Jakie są koszty wysyłki?

Wszelkie informacje na temat kosztu transportu dostępne są na tej stronie. Na stronie każdego produktu w sekcji Dostawa dostępna jest dokładna wycena przesyłki kurierskiej dla wybranego produktu. Koszt transportu zostanie także uwidoczniony przed złożeniem zamówienia.

 

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Niestety, ale w chwili obecnej nie wysyłamy paczek poza granice RP.