Obsługa JavaScript w Twojej przeglądarce jest wyłączona.

Aby nasz sklep funkcjonował poprawnie należy zmienić to ustawienie w preferencjach przeglądarki. Kliknij tutaj w celu uzyskania informacji w jaki sposób włączyć JavaScript w Twojej przeglądarce.

Pomoc w korzystaniu ze sklepu - sklep internetowy dywany-chodniki.pl

Pomoc w korzystaniu ze sklepu

  1. Wszystkie produkty mogą Państwo znaleźć posortowane w poszczególnych kategoriach w menu po lewej stronie.

  2. Aby poznać więcej informacji o produkcie wystarczy kliknąć na obrazek produktu, nazwę lub na przycisk "Szczegóły".

  3. Przed dodaniem produktu do koszyka należy wybrać interesujący nas rozmiar, kolor, właściwość itp.

  4. W koszyku możemy usuwać produkty, zmieniać ich ilość oraz przejść do realizacji zamówienia.

    • chcąc zwiększyć lub zmniejszyć ilość zamówionych produktów możemy użyć do tej czynności przycisków +/- lub ręcznie wpisać pożądaną ilość (np. chcąc zamówić 352cm narzuty wpisujemy 3.52 oddzielając liczby kropką). Jeżeli ilość się zgadza - klikamy na przycisk "Aktualizuj" w celu przeliczenia wartości produktu,

    • chcąc usunąć wybrany produkt należy kliknąć na przycisk Usuń

  5. Jeżeli wybrane produkty w koszyku się zgadzają wówczas należy kliknąć na przycisk Do kasy

  6. Następnie mamy do wyboru dwie możliwości złożenia zamówienia:

    • bez tworzenia konta - funkcja ta pozwala na szybkie, jednorazowe złożenie zamówienia za pośrednictwem skróconego formularza rejestracyjnego.

    • jako zarejestrowany klient - proces rejestracji odbywa się praktycznie w taki sam sposób jak bez zakładania konta. Przy każdym następnym zalogowaniu się w naszym sklepie możliwe jest dokonywanie zakupów bez ponownego podawania danych do wysyłki. Zaletą zarejestrowania się jest min. możliwość śledzenia stanu zamówienia, przeglądanie historii swoich zamówień, funkcja trwałego koszyka, który zapamiętuje wybrane przedmioty przy ponownych odwiedzinach naszego serwisu i wiele innych...

  7. W formularzu należy wypełnić wszystkie pola oznaczone * (gwiazdką) gdyż są to pola niezbędne do zrealizowania zamówienia.

  8. Po ustaleniu danych do wysyłki wybieramy sposób w jaki zamówienie zostanie dostarczone. Jako formę zapłaty mamy do wyboru:

    • przelew bankowy,

    • płatność przy odbiorze przesyłki,

    • odbiór osobisty w siedzibie sklepu.

  9. Do każdego zamówienia można dołączyć indywidualny komentarz, który zostanie do nas przesłany.

  10. W sekcji podsumowania zamówienia możemy sprawdzić czy wybrany sposób wysyłki, zapłaty, adres dostawy oraz produkty się zgadzają, jeżeli tak - należy sfinalizować zamówienie klikając na przycisk Złóż zamówienie

  11. Podczas finalizacji zamówienia otrzymujemy odpowiedni komunikat i wiadomość z potwierdzeniem wysłanym na adres e-mail.

  12. Zgodnie z wybraną formą dostawy zamówienie zostaje:

    • wysłane niezwłocznie po wcześniejszym otrzymaniu potwierdzenia za pośrednictwem poczty e-mail bądź telefonicznie. Dotyczy formy płatności przy odbiorze.

    • wysłane niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia przelewu lub zaksięgowaniu sumy zamówienia na naszym koncie bankowym. W tytule prosimy także o podanie numeru zamówienia. Dotyczy formy płatności przelew na konto bankowe.