Obsługa JavaScript w Twojej przeglądarce jest wyłączona.

Aby nasz sklep funkcjonował poprawnie należy zmienić to ustawienie w preferencjach przeglądarki. Kliknij tutaj w celu uzyskania informacji w jaki sposób włączyć JavaScript w Twojej przeglądarce.

Regulamin - sklep internetowy dywany-chodniki.pl

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego dywany-chodniki.pl

obowiązuje od 29 marca 2019

 

  1. Warunki ogólne

    1. Sklep internetowy pod adresem dywany-chodniki.pl umożliwia dokonywanie zakupów drogą elektroniczną.

    2. Właścicielem sklepu dywany-chodniki.pl oraz administratorem danych osobowych jest:

      Firma Handlowa "Bergamo" Grażyna Mlonek
      ul. Niecała 9
      08-300 Sokołów Podlaski
      NIP: 823-119-67-11

      powyższy adres jest adresem do zwrotów, reklamacji oraz korespondencji.

    3. Zakup w sklepie dywany-chodniki.pl oznacza akceptację regulaminu.

  2. Składanie zamówień

    1. Zamówienia realizowane zą wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    2. Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (w dniach roboczych w godzinach 10:00-18:00).

    3. Warunkiem realizacji zamówienia jest:

      • prawidłowe wypełnienie danych adresowych (w tym adresu e-mail oraz telefonu w celu kontaktu z klientem), umożliwiających wysyłkę towaru,

      • w przypadku wyboru płatności przelewem - opłacenie zamówienia, w przypadku wyboru płatności przy odbiorze - potwierdzenie zamówienia za pomocą odnośnika dostępnego w przesłanej przez nas wiadomości e-mail. Termin opłacenia lub potwierdzenia zamówienia to 4 dni od dokonania zakupu.

      • dostępność towaru w naszym magazynie lub u producenta

    4. Zamówienia, w których dane teleadresowe będą niepełne lub niepoprawne nie zostaną zrealizowane.

    5. Ceny produktów, dostępnych w sklepie dywany-chodniki.pl są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich, zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia.

    6. W przypadku oznaczenia produktu znacznikiem sprawdź dostępność klient zobowiązany jest do skontaktowania się ze Sprzedawcą w celu sprawdzenia dostępności wybranego asortymentu.

    7. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informację o jego złożeniu, przyjęciu bądź odrzuceniu. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez obsługę sklepu e-mailem przyjęcia zamówienia złożonego przez Kupującego.

    8. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem oraz realizacją. W wyjątkowych sytuacjach Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia.

  3. Dostawa

    1. Produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS oraz Pocztex.

    2. Po nadaniu przesyłki Kupujący otrzymuje powiadomienie e-mailem o wysłaniu zamówienia, dołączona zostanie także informacja o numerze przesyłki, którą można śledzić na stronie przewoźnika.

    3. Czas doręczenia wynosi:

      • dla firmy kurierskiej GLS - 1-2 dni robocze,

      • dla firmy kurierskiej Pocztex - 2-3 dni robocze

      W przypadku zdarzeń losowych występujących po stronie przewoźników, czas doręcznenia może ulec wydłużeniu.

    4. Koszt przesyłki kurierskiej GLS wynosi:


      WagaPrzelewPobranie
      do 2kg19,50zł25,50zł
      od 2kg do 5kg21,00zł26,00zł
      od 5kg do 30kg21,00zł28,00zł

      Dotyczy dywanów o maksymalnych wymiarach 200x400cm.
      Przekroczenie 30kg powoduje naliczenie opłaty za drugą paczkę zgodnie z wagą w powyższym cenniku.

    5. Koszt ponadgabarytowej przesyłki kurierskiej GLS wynosi:


      WagaPrzelewPobranie
      do 30kg45,00złusługa niedostępna

      Dotyczy dywanów o wymiarach od 200x400cm do 250x350cm.
      Przekroczenie 30kg powoduje naliczenie opłaty za drugą paczkę zgodnie z wagą w powyższym cenniku.

    6. Dla zamówień od 700,00zł opłaconych przelewem koszt przesyłki wynosi 0,00zł. (max. rozmiar dywanu to 200x400cm)

    7. Koszt przesyłki wyszczególniony jest także w sekcji Wysyłka na stronie produktu oraz przed złożeniem zamówienia w koszyku klienta.

  4. Płatność

    1. Do każdego zamówienia dołączony zostaje dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego.

    2. Faktury VAT wystawiamy po zaznaczeniu w komentarzu do Sprzedawcy chęci otrzymania wspomnianego dokumentu. Do wystawienia faktury VAT niezbędne jest wypełnienie pól: Nazwa firmy oraz NIP. W przypadku niekompletnych danych wystawiony zostanie paragon fiskalny.

    3. Osoby fizyczne aby otrzymać fakturę, zobowiązane są do podania adresu do faktury oraz zaznaczenie tego faktu w komentarzu do Sprzedawcy. Wymagane dane to imię, nazwisko oraz adres.

    4. Dostępne metody zapłaty za zamówienia to:

      1. płatność przelewem (przedpłata),

      2. płatność przy odbiorze (pobranie),

      3. odbiór osobisty (po uzgodnieniu ze sklepem)

  5. Reklamacje i zwroty

    1. Konsument, będący osobą fizyczną ma prawo do rezygnacji z zakupionych produktów w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki.

    2. W celu poinformowania nas o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy prosimy o przesłanie formularza dostępnego na tej stronie pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać nam formularz przed upływem 14 dni od dnia odbioru przesyłki.

    3. Sprzedawca gwarantuje pełen zwrot dokonanych przez Kupującego płatności, na które składają się cena towaru oraz koszt usługi transportowej (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu doręczenia przesyłki, innego niż najtańszy sposób wysyłki oferowany przez sklep). Zwrotu środków dokonujemy przelewem na konto bankowe - chyba, że klient wyraził zgodę na inne rozwiązanie.

    4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy oraz odpowiada za ewentualne zmniejszenie wartości lub pogorszenie stanu rzeczy w przypadku korzystania z niej w nieodpowiedni sposób.

    5. Prawo do odstąpienia od umowy nie jest możliwe w przpypadku rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych na życzenie klienta, np. ciętych z metra chodników, mat antypoślizgowych itp.

    6. Pismo reklamacyjne należy składać w taki sam sposób jak w przypadku zwrotu rzeczy - pocztą tradycyjną lub elektroniczną. Reklamacja powinna zawierać dane klienta, informacje dotyczące rzeczy (identyfikacja zamówienia) oraz uzasadnienie reklamacji.

    7. Zwracane oraz reklamowane produkty należy odesłać pod adres właściciela sklepu (dostępny na górze strony, §I. ppkt. 2) po przesłaniu Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub formularza reklamacyjnego.

    8. Sprzedawca rozpatrzy złożone reklamacje w ciągu 14 dni od złożenia pisma.

    9. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek zwrotnych lub reklamacji odsyłanych bez uprzedniego poinformowania o tym fakcie obsługi sklepu oraz przedłożenia stosownego dokumentu (formularza reklamacyjnego lub oświadczenia o odstąpieniu od umowy). Dokumenty można przesłać pocztą elektroniczną na adres sklep@dywany-chodniki.pl lub tradycyjną pod adres właściciela sklepu widoczny na górze strony.

  6. Dane osobowe

    1. Podczas procesu rejestracji Sprzedawca będzie zbierał dane osobowe klienta, takie jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon, adres e-mail.

    2. Podczas kontaktu za pomocą formularza kontaktowego zbierane będą dane w postaci adresu e-mail oraz telefonu.

    3. Zebrane przez Sprzedawcę dane wykorzystywane będą w celu realizacji zamó wienia, udostępnione zostaną wybranemu przez klienta przewoźnikowi w celu dostarczenia produktów.

    4. Klientowi przysługuje prawo do żądania informacji na temat zebranych danych, prawo do ich modyfikacji, sprostowania, ograniczenia oraz usunięcia. Dane przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż 2 lata.

    5. Dane w postaci adresu IP udostępniane są firmie Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, www.google.pl, data-protection-office@google.com) do celów statystycznych

    6. Więcej informacji na temat danych osobowych dostępne jest na tej stronie.

  7. Informacje dodatkowe

    1. Klient wyraża także zgodę na przetwarzanie danych osobowych (adresu e-mail) w celu zbadania opinii o pozomie zadowolenia z zakupu.

    2. Kolory produktów prezentowanych w sklepie dywany-chodniki.pl mogą nieco odbiegać od rzeczywistych. Prosimy mieć na uwadze, że kluczową rolę w oddaniu koloru ma urządzenie wyświetlające klienta (monitor lub ekran urządzenia przenośnego).

    3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów znajdujących się w ofercie sklepu dywany-chodniki.pl, dodawania nowych towarów, przeprowadzania oraz odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.

    4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany obowiązują z chwilą ogłoszenia ich na stronie sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowych zmian będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie dokonania zakupu.