Regulamin

Regulamin sklepu internetowego dywany-chodniki.pl

obowiązuje od 19 marca 2021

 

  1. Warunki ogólne

    1. Sklep internetowy pod adresem dywany-chodniki.pl umożliwia dokonywanie zakupów drogą elektroniczną.

    2. Właścicielem sklepu dywany-chodniki.pl oraz administratorem danych osobowych jest:

      Firma Handlowa "Bergamo" Grażyna Mlonek
      ul. Niecała 9
      08-300 Sokołów Podlaski
      NIP: 823-119-67-11

      powyższy adres jest adresem do zwrotów, reklamacji oraz korespondencji.

    3. Zakup w sklepie dywany-chodniki.pl lub utworzenie konta oznacza akceptację regulaminu.

  2. Składanie zamówień

    1. Zamówienia realizowane zą wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    2. Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu, pocztą elektroniczną lub telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00).

    3. Warunkiem realizacji zamówienia jest:

      • prawidłowe wypełnienie danych adresowych (w tym adresu e-mail oraz telefonu w celu kontaktu z klientem), umożliwiających wysyłkę towaru,

      • w przypadku wyboru płatności przelewem - opłacenie zamówienia, w przypadku wyboru płatności przy odbiorze - potwierdzenie zamówienia za pomocą odnośnika dostępnego w przesłanej przez nas wiadomości e-mail. Termin opłacenia lub potwierdzenia zamówienia to 4 dni od dokonania zakupu.

      • dostępność towaru w naszym magazynie lub u producenta

    4. Zamówienia, w których dane teleadresowe będą niepełne lub niepoprawne nie zostaną zrealizowane.

    5. Ceny produktów, dostępnych w sklepie dywany-chodniki.pl są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich, zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia.

    6. W przypadku oznaczenia produktu znacznikiem sprawdź dostępność klient zobowiązany jest do skontaktowania się ze Sprzedawcą w celu sprawdzenia dostępności wybranego asortymentu.

    7. Umowę sprzedaży uznaje się za zawartą po zatwierdzeniu przez Kupującego zamówienia przyciskiem "Zamawiam i płacę". Klient zobowiązany jest do uregulowania płatności za zamówienie lub w przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze - do odebrania przesyłki od kuriera.

    8. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje informację o jego złożeniu a następnie przyjęciu bądź odrzuceniu, obsługa sklepu potwierdzi e-mailem przyjęcie zamówienia złożonego przez Kupującego.

    9. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem oraz realizacją. W wyjątkowych sytuacjach Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia.

    10. Odbiór zamówienia w sklepie stacjonarnym możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu.

  3. Dostawa

    1. Produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, InPost oraz Poczta Polska.

    2. Po nadaniu przesyłki Kupujący otrzymuje powiadomienie e-mailem o wysłaniu zamówienia, dołączona zostanie także adnotacja zawierająca numer przesyłki, którą można śledzić na stronie przewoźnika.

    3. Czas doręczenia wynosi:

      • dla firmy kurierskiej GLS - 1-2 dni robocze,

      • dla firmy kurierskiej InPost - 1-2 dni robocze

      • dla firmy kurierskiej Pocztex Kurier 48 - 2-3 dni robocze

      W przypadku zdarzeń losowych występujących po stronie przewoźników, czas doręcznenia może ulec wydłużeniu.

    4. Koszty transportu dostępne są na tej stronie

    5. Dla zamówień powyżej 700zł opłaconych przelewem koszt przesyłki wynosi 0zł. (długość przesyłki nie może przekroczyć 2m - w przypadku dywanów max. rozmiar to 200x400cm)

    6. Koszt przesyłki wyszczególniony jest także w sekcji Wysyłka na stronie produktu oraz przed złożeniem zamówienia w koszyku klienta.

  4. Płatność

    1. Do każdego zamówienia dołączony zostaje dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego.

    2. Faktury VAT wystawiamy po zaznaczeniu w komentarzu do Sprzedawcy chęci otrzymania wspomnianego dokumentu. Do wystawienia faktury VAT niezbędne jest wypełnienie pól: Nazwa firmy oraz NIP. W przypadku niekompletnych danych wystawiony zostanie paragon fiskalny.

    3. Osoby fizyczne aby otrzymać fakturę, zobowiązane są do podania adresu do faktury oraz zaznaczenie tego faktu w komentarzu do zamówienia. Wymagane dane to imię, nazwisko oraz kompletny adres.

    4. Dostępne metody zapłaty za zamówienia to:

      1. szybkie płatności online (przedpłata),

      2. płatność przelewem tradycyjnym (przedpłata),

      3. płatność przy odbiorze (pobranie),

      4. odbiór osobisty (po uzgodnieniu z obsługą sklepu)

  5. Reklamacje i zwroty

    1. Konsument, będący osobą fizyczną lub prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą ma prawo do rezygnacji z zakupionych produktów w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.

    2. W celu poinformowania nas o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail, np. odpowiadając na wiadomość z kopią zamówienia. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy nas poinformować o tym fakcie przed upływem 14 dni od dnia odbioru przesyłki.

    3. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca gwarantuje pełen zwrot dokonanych przez Kupującego płatności, na które składają się cena towaru oraz koszt usługi transportowej (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu doręczenia przesyłki, innego niż najtańszy sposób wysyłki oferowany przez sklep) nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy oraz odpowiada za ewentualne zmniejszenie wartości lub pogorszenie stanu rzeczy w przypadku korzystania z niej w nieodpowiedni sposób.

    5. Prawo do odstąpienia od umowy nie jest możliwe w przypadku rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych na życzenie klienta, np. ciętych z metra chodników, mat antypoślizgowych itp.

    6. Do przesyłki zwrotnej z produktem prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, formularz dostępny jest pod adresem https://dywany-chodniki.pl/sales/oswiadczenie.pdf

    7. Pismo reklamacyjne należy przesłać do Sprzedającego e-mailem bądź pocztą tradycyjną. Reklamacja powinna zawierać dane klienta, informacje dotyczące rzeczy (identyfikacja zamówienia) oraz uzasadnienie reklamacji.

    8. Zwracane oraz reklamowane produkty należy odesłać pod adres właściciela sklepu (dostępny na górze strony, §I. ppkt. 2) po uprzednim kontakcie ze Sprzedawcą.

    9. Sprzedawca rozpatrzy złożone reklamacje w ciągu 14 dni od złożenia pisma.

    10. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek zwrotnych lub reklamacji odsyłanych bez uprzedniego poinformowania o tym fakcie obsługi sklepu oraz przedłożenia stosownego dokumentu (np. formularza reklamacyjnego). Dokumenty można przesłać pocztą elektroniczną lub tradycyjną pod adres właściciela sklepu widoczny na górze strony.

  6. Dane osobowe

    1. Podczas procesu rejestracji Sprzedawca będzie zbierał dane osobowe klienta, takie jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon, adres e-mail.

    2. Podczas kontaktu za pomocą formularza kontaktowego zbierane będą dane w postaci adresu e-mail oraz telefonu.

    3. Zebrane przez Sprzedawcę dane wykorzystywane będą w celu realizacji zamó wienia, udostępnione zostaną wybranemu przez klienta przewoźnikowi w celu dostarczenia produktów.

    4. Klientowi przysługuje prawo do żądania informacji na temat zebranych danych, prawo do ich modyfikacji, sprostowania, ograniczenia oraz usunięcia. Dane przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż 2 lata.

    5. W przypadku wyboru sposobu zapłaty za zamówienie za pośrednictwem szybkich płatności online, dane adresowe udostępniane będą firmie Krajowy Integrator Płatności S.A. (plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań. www.tpay.com) w celu realizacji transakcji płatniczej.

    6. Dane w postaci adresu IP udostępniane są firmie Google LLC (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA, www.google.pl, data-protection-office@google.com) do celów statystycznych.

    7. Więcej informacji na temat danych osobowych dostępne jest na tej stronie.

  7. Informacje dodatkowe

    1. Klient wyraża także zgodę na przetwarzanie danych osobowych (adresu e-mail) w celu zbadania opinii o pozomie zadowolenia z zakupu.

    2. Kolory produktów prezentowanych w sklepie dywany-chodniki.pl mogą nieco odbiegać od rzeczywistych. Prosimy mieć na uwadze, że kluczową rolę w oddaniu koloru ma urządzenie wyświetlające klienta (monitor lub ekran urządzenia przenośnego).

    3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian cen produktów znajdujących się w ofercie sklepu dywany-chodniki.pl, dodawania nowych towarów, przeprowadzania oraz odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.

    4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany obowiązują z chwilą ogłoszenia ich na stronie sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowych zmian będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie dokonania zakupu.