Wysyłka i zwroty

Wysyłka towaru jest realizowana w dwóch wariantach:

  1. Pocztą Polską - przedmioty, których waga nie przekracza 10kg. - długość 1.5m.

  2. Firmą Kurierską GLS

    • doręczenie do rąk własnych,

    • odbiór w dowolnym punkcie ParcelShop - punkty można znaleźć tutaj. Podczas składania zamówienia wystarczy umieścić w komentarzu dokładny adresu punktu (nazwę, ulicę, miejscowość lub ParcelShop-ID). Opcja ta dostępna jest jedynie dla przesyłek opłaconych przelewem. Możliwy odbiór przesyłki nawet w sobotę!


Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Wszystkie dywany do 2.5m wysyłamy w rulonie. Dywany nadwymiarowe o długości przekraczającej 2.5m (np. 300x400) składane są w kostkę. Jest to wymóg firmy kurierskiej.

Koszt przesyłki kurierskiej GLS
 rulon dla dywanów o wymiarach do 200x400cm:

WagaPrzelewPobranie
do 2kg16,00zł23,00zł
od 2kg do 5kg17,50zł24,00zł
od 5kg do 30kg19,00zł25,00zł

Koszt przesyłki kurierskiej GLS
 rulon ponadgabarytowy dla dywanów o wymiarach od 200x400cm do 250x350cm:

WagaPrzelewPobranie
do 30kg45,00złusługa niedostępna

 

Przekroczenie 30kg powoduje naliczenie opłaty za drugą paczkę zgodnie z wagą w powyższym cenniku.

Na stronie każdego produktu w sekcji Wysyłka mogą Państwo sprawdzić dokładny koszt transportu dla wybranego przedmiotu.

Przy zakupach na kwotę powyżej 700,00zł opłaconych przelewem, koszt wysyłki wynosi 0,00zł. (dla dywanów do 200x400cm)


Zwroty towarów

 

  1. Przy odbiorze przesyłki klient powinien ją dokładnie sprawdzić, stwierdzić czy opakowanie jest wolne od uszkodzeń. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy się z nami skontaktować aby omówić kwestię reklamacji. W przypadku zagubień, zwrotów bądź reklamacji klient zawsze może liczyć na naszą pomoc, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. telefonu: 501-732-910 lub odpowiadając na wiadomość e-mail z zamówieniem.

  2. Konsument, będący osobą fizyczną ma prawo do rezygnacji z towaru kupionego w sklepie internetowym dywany-chodniki.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania produktu (nie dotyczy produktów sprowadzanych lub wykonanych na zamówienie, np. ciętych z metra chodników) - należy to wcześniej uzgodnić ze sklepem, przesłać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy e-mailem bądź pocztą tradycyjną. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy dostępne jest poniżej.

  3. Zwrócony towar nie powinien nosić śladów użytkowania, powinien zostać odesłany w stanie w jakim trafił do kupującego, wymagany jest również dowód zakupu dołączony do towaru w momencie zakupu.

  4. Nasz sklep gwarantuje pełny zwrot dokonanych przez konsumenta płatności, na który składają się cena towaru oraz koszt usługi transportowej odpowiadający najtańszej metodzie wysyłki dostępnej w jego ofercie. Należność zostanie zwrócona w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego. Konsument (kupujący) ponosi jedynie koszt wysyłki odsyłanego towaru.

    Ważne:
    Pragniemy zaznaczyć, że nasza firma nie przyjmuje przesyłek zwrotnych (w tym pobraniowych) bez uprzedniego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

    Do pobrania: Formularz odstąpienia od umowy.pdf