Wysyłka i zwroty

Wysyłka towaru jest realizowana na terytorium RP w trzech wariantach:

  1. InPost Paczkomaty 24/7 - przedmioty o szerokości do 64cm lub złożone w "kostkę".

  2. Firmą Kurierską GLS

    • doręczenie do rąk własnych,

    • odbiór w dowolnym punkcie ParcelShop - punkty można znaleźć tutaj. Podczas składania zamówienia wystarczy umieścić w komentarzu dokładny adresu punktu (nazwę, ulicę, miejscowość lub ParcelShop-ID). Opcja ta dostępna jest jedynie dla przesyłek opłaconych przelewem. Możliwy odbiór przesyłki nawet w sobotę!

  3. Pocztą Polską - kurier Pocztex, przedmioty o najdłuższym boku nieprzekraczającym 65cm.


Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Wszystkie dywany do 2.5m wysyłamy w rulonie. Dywany nadwymiarowe o długości przekraczającej 2.5m (np. 300x400) składane są w kostkę. Jest to wymóg firmy kurierskiej.

Koszt przesyłki kurierskiej GLS
 rulon dla dywanów o wymiarach do 200x400cm:

WagaPrzelewPobranie
do 2kg16,50zł24,00zł
od 2kg do 5kg18,00zł24,00zł
od 5kg do 30kg19,50zł24,00zł

Koszt przesyłki kurierskiej GLS
 rulon ponadgabarytowy dla dywanów o wymiarach od 200x400cm do 250x350cm:

WagaPrzelewPobranie
do 30kg30,00złusługa niedostępna

InPost Paczkomaty 24/7
 dla produktów o szerokości do 64cm lub spakowanych w "kostkę":

GabarytPrzelewPobranie
gabaryt A13,50złusługa niedostępna
gabaryt B14,00złusługa niedostępna
gabaryt C14,50złusługa niedostępna

Kurier Poczty Polskiej - Pocztex
 dla produktów o najdłuższym boku, który nie przekracza 65cm:

GabarytPrzelewPobranie
gabaryt S12,50złdo ustalenia z obsługą sklepu
gabaryt M12,99złdo ustalenia z obsługą sklepu
gabaryt L13,50złdo ustalenia z obsługą sklepu

 

Przekroczenie 30kg powoduje naliczenie opłaty za drugą paczkę zgodnie z wagą w powyższych cennikach.

Na stronie każdego produktu w sekcji Wysyłka mogą Państwo sprawdzić dokładny koszt transportu dla wybranego przedmiotu.

Przy zakupach na kwotę powyżej 300,00zł opłaconych przelewem, koszt wysyłki GLS, Pocztex, InPost wynosi 0,00zł. (dla dywanów do 200x400cm)


Zwroty towarów

 

  1. Konsument, będący osobą fizyczną lub prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą ma prawo do rezygnacji z zakupionych produktów w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki, w celu poinformowania nas o chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość prosimy o kontakt e-mail, np. odpowiadając na wiadomość z kopią zamówienia. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy poinformować nas o tym fakcie przed upływem 14 dni od dnia odebrania przesyłki.

  2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca gwarantuje pełen zwrot dokonanych przez Kupującego płatności, na które składają się cena towaru oraz koszt usługi transportowej (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu zapłaty za zamówienie, innego niż najtańszy sposób wysyłki oferowany przez nas sklep) nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  3. Konsument ponosi bezpośredni koszt zwrotu rzeczy do Sprzedawcy oraz odpowiada za ewentualne zmniejszenie wartości lub pogorszenie stanu rzeczy, w przypadku korzystania z niej w nieodpowiedni sposób.

  4. Prawo do odstąpienia od umowy nie jest możliwe w przypadku rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych na życzenie klienta, np. ciętych z metra chodników, mat antypoślizgowych itp.

  5. Do przesyłki zwrotnej wraz z produktem prosimy o dołączenie dowodu zakupu w postaci paragonu fiskalnego oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (wzór dostępny na dole strony).

  6. Zwracane produkty należy odesłać pod adres dostępny na oświadczeniu o odstąpieniu od umowy po uprzednim kontakcie ze Sprzedającym.

  7. Procedura reklamacyjna opisana jest w regulaminie dostępnym na tej stronie. Prosimy o kontakt w celu uzyskania pisma/formularza reklamacyjnego.

    Ważne:
    Pragniemy zaznaczyć, że nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych (w tym odsyłanych za pobraniem) bez uprzedniego poinformowania obsługi sklepu o zwrocie produktów.

    Do pobrania: Formularz odstąpienia od umowy.pdf